Friday, January 03, 2014




9 Comments:

Blogger Carolyn Watson-Dubisch said...

Thank you for a morning of monsters. :)

10:20 AM  
Blogger Heidi said...

Jeg er stor fan af dine fantastiske, foruroligende og fascinerende tegninger.
Jeg er endda en heldig indehaver af en bog med alle dine tegninger i.

Jeg har noget, jeg gerne vil spørge dig om. Jeg ved ikke om bloggen er det rette sted, men her kommer det.

Jeg elsker at hækle og har i et stykke tid leget med tanken om at hækle nogle af dine figurer.

Jeg har ingen intentioner om at lave hverken opskrifter eller sælge dem. Jeg vil bare gerne have tilladelse til at vise de færdige resultater på min blog (garnmaskeraden.blogspot.dk) og vil selvfølgelig lave reference til dig!

Venlig hilsen Heidi

6:29 AM  
Blogger Thais Soares said...

Seus desenhos são simplesmente apaixonantes.

Rio de janeiro - Brazil

Thaís Soares

6:45 AM  
Blogger Loris(Noris) said...































Really beautiful designs .... congratulations!
Am I wrong or you are a fan of Lovecraft?
Loris

11:25 PM  
Blogger Loris(Noris) said...































Really beautiful designs .... congratulations!
Am I wrong or you are a fan of Lovecraft?
Loris

11:25 PM  
Blogger Amandine Cosson said...

congratulation for your work! see your drawings is always a pleasure and an inspiration for me : i love and draw monsters too. thank you !

9:59 AM  
Blogger sleigh said...

WOW you are amazing! LOVE your stuff!

5:17 AM  
Blogger Rusty Shakleford said...

"HEY BRO, WANNA PLAY SOME HAL-Oh sorry man, I'll come back later."

(Kid to the monster mount) "No, dang it, we aren't going to McDonalds so you can play in the ball bit for six hours again."

(Spider monster) "You ever wonder what's up there? In the sky, I mean. I know there's stars but.. I bet there's adventure, too!"
(Kid to spider monster) "Get your head outta the clouds and pay attention! I'm trying to tell you about my day."

12:41 AM  
Blogger maria said...

Want to sell your stuff online? Check this out!!!
Sell your stuff here

10:22 PM  

Post a Comment

<< Home